Bir şahıs şirketim var ve kredi kartı almak istiyorum. Tamamen elzem harcamalar için kullanacağım. Fakat bu zamana kadar hiç kredi kartı ve kredi kullanamadım. Pandemi de Ziraat'in dağıttığı 3000 TL krediden faydalandım ve borcun ilk taksitini geçen ay ödedim. Şu anda skorum 1218. Acaba kredi kartı verirler mi bana? Yoksa biraz daha mı beklemeliyim? Red gelecekse sonra başvurmamam daha mantıklı çünkü hepsi red veriyor. Bu kredi notunda kredi kartı alan varmı aramızda?