• 13-11-2020, 22:50:03
    #1
    Merhaba! 14 Eylül de şirketi açtım o gün bu gündür yoklama memuru gelmedi
  • 13-11-2020, 22:50:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    @BerkKaragul;
  • 13-11-2020, 22:57:40
    #3
    Day
    Üyeliği durduruldu
    Esnek çalışmadan dolayı aksamalar olur ama unutmayın kurumlar arasında en iyi çalışan maliye 'dir. ummadığın anda gelir beklemede kal muhasebeci arkadaş bir kere arasa yeter
  • 13-11-2020, 22:58:10
    #4
    mali müşavirinize söyleyin ilgilensin, tekrar yoklama talep etsin hocam
  • 13-11-2020, 23:00:04
    #5
    2. şirketimi martta açtım gelen giden yok
  • 13-11-2020, 23:01:34
    #6
    Google 1. Sayfa Garantili
    Siz imza atmaya gittiyseniz eğer gelmeyebiliyor. Bana da gelmediler. Bu durumu özellikle sorduğumda, sizin gelmeniz gerekmiyor mu dediğimde, ya aslında olması gerekiyor de siz gelirseniz iyi olur falan diyerek geçiştirmişlerdi.
  • 13-11-2020, 23:06:59
    #7
    Randevu almanız gerekiyor. Randevu almadan gelmezler, ceza yiyebilirsiniz.
  • 14-11-2020, 00:08:16
    #8
    yakında bende bu süreçte olcam tajip konu
  • 14-11-2020, 00:13:19
    #9
    CalixtusJr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Randevu almanız gerekiyor. Randevu almadan gelmezler, ceza yiyebilirsiniz.
    Randevu alındı hocam birinide atamışlar gib üzerinden kontrol ediyorum sürekli