• 13-11-2020, 19:37:47
    #1
    Arkadaşlar merhaba bugün posta ile bir trafik cezası ulaştı.
    Ceza nedeni: Sağa dönüşte sürücünün dönülen karayolunun gidiş şeridine veya gidişe ayrılmış en sağ şeridine girmemesi
    Ceza tutarı: 132 TL

    Tam döneceğim sokağın girişinde otobüs durağı var, belediye otobüsü durakta dörtlüleri yakmış yolcu indirip-bindiriyor. Bende doğal olarak soluna geçip oradan sağa döndüm(2 şeritli bir yol, yani gidiş şeridinden döndüm ters şeritte değildim).
    Aşağıdaki resimden dikkat edeceğiniz üzere otobüs durağının ilerlerinde sağda park halinde araçlar var, yani yol ilerde tek şeride düşüyor(sağ şeridi park eden araçlar kapatmış.) Böyle bir yolda sağda duraklayan-park halinde araçlar varken nasıl sağdan dönebiliriz?
    Ceza fahri trafik müfettişi tarafından yazılmış, herkese kafalarına göre ceza yazabiliyorlar mı? Miktar önemli değil erken ödeme ile 99TL ye düşüyor zaten ama gerçekten anlam veremedim. Otobüsün arkasına durup 10 dakikada yolcu indirip bindirmesini mi bekleyeceğim?



    https://i.hizliresim.com/5Zcglg.jpg
  • 13-11-2020, 19:42:18
    #2
    Bugün forumda gördüğüm 3.ceza konusu sanırım. ilginç
  • 13-11-2020, 19:46:18
    #3
    İnternette fahri trafik müfettişlerinin yazdığı cezalarla ilgili çok fazla şikayet var. Ceza yazarken delil sunuyorlar mı acaba?
  • 13-11-2020, 19:47:49
    #4
    https://www.youtube.com/watch?v=jCi2BfJZHds
    bugünlerde durum böyle umarım anlatabilmişimdir
  • 13-11-2020, 19:52:28
    #5
    Hocam durağın orda bir tabela var ne yazıyor orda
  • 13-11-2020, 19:53:42
    #6
    oguzhanyalcin11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam durağın orda bir tabela var ne yazıyor orda
    Otobüs durağı yazıyor sadece tabelada
  • 13-11-2020, 19:57:05
    #7
    Mhmt_Clskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otobüs durağı yazıyor sadece tabelada
    Tabelanın altındaki kırmızı yazı yasaktır gibi gözüküyor da tam kestiremiyorum
  • 13-11-2020, 20:57:07
    #8
    oguzhanyalcin11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabelanın altındaki kırmızı yazı yasaktır gibi gözüküyor da tam kestiremiyorum
    Duraklamak ve park etmek yasaktır yazıyor. Arkasında durup yürümesini beklesem bu seferde durağa park ettin diye yazarlardı enteresan otobüsün içinden geçicez herhalde veya üstünden uçacağız

  • 13-11-2020, 21:01:06
    #9
    Hiç düşünmeyin itiraz edin. Hatta oraya durak koyanı da şikayet edin.