• 13-11-2020, 18:43:02
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkes Google'a kesilen 196 milyon lira cezaya ohh olsun, iyi olsun diyor. Google bu cezayı cebinden mi öder sanıyorsunuz

    Adwords yayıncılarına geçmiş olsun tıklama maliyetleri artacak. Adsense TBM'lerinde de ufak artışlar yaşanabilir.

    Kimse sevinmesin, kitle Google elinde. Adwords maliyetlerini %1 artırsa 1 saatte cezayı bizlerin cebinden öder.
  • 13-11-2020, 18:46:40
    #2
    Google nin 1 günlük parası olabilir.
  • 13-11-2020, 18:48:13
    #3
    20 kasımda

    4000 TR Adsense hesabına ban atar geçer. Borç ödenir.
  • 13-11-2020, 18:55:32
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçen sene ban furyasında 10 yıllık ceza parasını çıkarttı Adsense.
  • 13-11-2020, 18:57:03
    #5
    ucg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 kasımda

    4000 TR Adsense hesabına ban atar geçer. Borç ödenir.
    Kesinlikle olacak olan tek şey budur.

    Aslı dahi düşünülemez.

    Klasiktir her yıl sonu meydana gelir.
  • 13-11-2020, 18:59:47
    #6
    arkadaşlar yanlış bilmiyorsam adsenseniz banlandığında para google değil adwors yayıncısına geri dönüyor.
  • 13-11-2020, 19:21:18
    #7
    Üyeliği durduruldu
    yataydeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar yanlış bilmiyorsam adsenseniz banlandığında para google değil adwors yayıncısına geri dönüyor.
    Sahte tıklama olmadıkça dönmez, sonuçta adwords reklamı veren için bir dönüşüm/trafik elde ediliyor.

    Banlanan Adsense bakiyeleri Google'a kalıyor.
  • 13-11-2020, 19:52:06
    #8
    MahmuthanOguz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sahte tıklama olmadıkça dönmez, sonuçta adwords reklamı veren için bir dönüşüm/trafik elde ediliyor.

    Banlanan Adsense bakiyeleri Google'a kalıyor.
    Ban mailinde reklam verenlere geri ödenir diyor hocam
  • 13-11-2020, 20:03:02
    #9
    yataydeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar yanlış bilmiyorsam adsenseniz banlandığında para google değil adwors yayıncısına geri dönüyor.
    Yazılan o evet, gerçekte uygulanıyor mu muamma..