• 01-11-2008, 12:32:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    s.a arkadaşlar uyduda kanallar açılmıyor.sanırım frekanslar değişti.her kanala göre frekans girilmiyor.nasıl yapabilirim
  • 01-11-2008, 12:39:19
    #2
    receiver dan eski kanallarınızı silip otomatik tarama ile kanalları taratın(network arama: ON) .Daha sonra turksat ... isimli kanal çıkacaktır oradan çıkmayan kanalların frekansını alıp uydunuza girebilirsiniz.
    Frekans listesi için

    TÜRKSAT UYDU HABERLEŞME KABLO TV VE İŞLETME A.Ş.
  • 01-11-2008, 12:40:21
    #3
    Eğer otomatik arama modu varsa 12731-3333 frekansını girip oto ara yoksa yine verdiğim frekansdan kanalların frekanslarını görebilirsin ancak türksat 3-a ya geçişte uyduyu fabrika ayarlarına döndürmen gerekiyor en başta yoksa bütün kanalları görmüyor tarafımca denendi...