Siz Olsanız hangi scripti tercih ederdiniz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Siz Olsanız hangi scripti tercih ederdiniz
7
●
189
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Siz Olsanız hangi scripti tercih ederdiniz
Anket
Sizce ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
20
Sizce ?
SMM
%35,00 (7 Oy)
Paket Satış
%65,00 (13 Oy)
06-11-2020, 05:33:53
#1
Hyoudo
Üyeliği durduruldu
tercihiniz hangisi , kâr ve gelecek olarak
06-11-2020, 05:35:07
#2
saymerbey
tartışmasız android olurdu
06-11-2020, 05:36:33
#3
Hyoudo
Üyeliği durduruldu
saymerbey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tartışmasız android olurdu
hocam android evet onu acik ama proje ve butce istiyor baslangic olarak biryerde biriktirmek gerekiyor
06-11-2020, 05:44:39
#4
WebPerformans
Farkları nedir bir iki örnek atar mısınız
06-11-2020, 06:14:28
#5
turguthan
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Paket satis bence direk al mak ister müşteri
06-11-2020, 06:15:00
#6
PANDAA
Üyeliği durduruldu
Paket satış'ın kar oranları yüksek ama reklam çıkmak zor diye biliyorum, çok bütçeniz yoksa smm tercih edebilirsiniz.
06-11-2020, 06:16:53
#7
Lazraill
Bu sektörlerde artık mide bulandırmaya başladı.
06-11-2020, 09:34:25
#8
ÖFS
Paket satış al kafan rahat olsun
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler