r10.net Hızlı Satranç Turnuvası - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10.net Hızlı Satranç Turnuvası
27
●
437
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
r10.net Hızlı Satranç Turnuvası
1
2
3
4
06-11-2020, 10:10:31
#19
MiqeZeLLa
Kayıtlar devam ediyor katılmak isteyen arkadaşları bekliyoruz
06-11-2020, 10:25:39
#20
cagatay_55
Katıldım ben de, başlatan arkadaşa teşekkürler
Daha önce donanimhaber üzerinden de katılmıştım. Çok fazla talep olmamıştı.
06-11-2020, 11:01:21
#21
ArenAjans
Mars benim hocam müsait olursam oynayacağım turnuvada, herkese bol şans 😎
06-11-2020, 14:00:47
#22
MiqeZeLLa
19 Kişi olmuşuz çok güzel. Oynayan arkadaşları bekliyoruz
06-11-2020, 20:51:01
#23
AOK
prens55 bende.az kaldı turnuvaya
06-11-2020, 21:01:23
#24
ForestCreator
Başlıyor birazdan.
06-11-2020, 21:23:47
#25
MiqeZeLLa
@
Mf.Rub
;
@
ofurkanak
;
@
tekno123
;
@
cagatay_55
;
@
Geokomplo
;
@
fatihodaci
;
@
ShaMedya
;
@
BetaHouse
;
@
SeripoSoft
;
@
severususever
;
@
alay37
;
06-11-2020, 22:22:47
#26
fatihodaci
Giremiyorum ki
06-11-2020, 23:43:58
#27
Mf.Rub
Haydaaa misafirim geldiği için unuttum turnuvayı ya. Pazartesi, çarşamba olursa süper olur
)
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler