• 04-11-2020, 23:54:02
    #19
    Kullanıcılar açısından güzel olabilir ama yönetim açısından bence olmaz.

    çünkü,
    ciddi vergi yükü getirir ve işlemlerin çokluğu düşünüldüğünde de yönetim zorluğu.
  • 04-11-2020, 23:54:29
    #20
    Üyeliği durduruldu

    @Coskun; hocamızın fotoğrafının olduğu bozuk paralarımız darphanede basılmaya başladı bile.
  • 04-11-2020, 23:55:56
    #21
    yilmazsocial.com
    gunessezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    @Coskun; hocamızın fotoğrafının olduğu bozuk paralarımız darphanede basılmaya başladı bile.
    10 cent @coskun