Konu
R10 Lira gelsin
04-11-2020, 23:54:02
#19
Hattushil
Kullanıcılar açısından güzel olabilir ama yönetim açısından bence olmaz.
çünkü,
ciddi vergi yükü getirir ve işlemlerin çokluğu düşünüldüğünde de yönetim zorluğu.