R10 Lira gelsin - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Lira gelsin
20
●
588
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10 Lira gelsin
1
2
3
04-11-2020, 23:54:02
#19
Hattushil
Kullanıcılar açısından güzel olabilir ama yönetim açısından bence olmaz.
çünkü,
ciddi vergi yükü getirir ve işlemlerin çokluğu düşünüldüğünde de yönetim zorluğu.
04-11-2020, 23:54:29
#20
gunessezer
Üyeliği durduruldu
@
Coskun
; hocamızın fotoğrafının olduğu bozuk paralarımız darphanede basılmaya başladı bile.
04-11-2020, 23:55:56
#21
yilmazsocial
yilmazsocial.com
gunessezer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
Coskun
; hocamızın fotoğrafının olduğu bozuk paralarımız darphanede basılmaya başladı bile.
10 cent @coskun
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler