• 04-11-2020, 13:14:18
    #1
    Haberlerde dolaşan ceza hakkında ne düşünüyorsunuz. Instagram açar mı ofis ?
  • 04-11-2020, 13:15:04
    #2
    10 milyon TL ceza. muhtemelen sen bu konuyu açarken bunun 10 katını kazandılar.
  • 04-11-2020, 13:15:42
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Twittera ceza verdigini Twitter'dan tweet atarak duyuruyor
  • 04-11-2020, 13:16:19
    #4
    Açmaz, 2 aya kadar sosyal medya üzerinden iş kovalayanlar büyük sıkıntıya girecek gibi görünüyor. Mayıs ayında Instagram vs platformların bant genişliği daraltılınca daha kötü olacak.
  • 04-11-2020, 13:18:38
    #5
    10 milyon tl adamlar için para mı sence ?
    1 milyon euro

    Ulan falcao zaten 4 milyon
  • 04-11-2020, 13:25:18
    #6
    Bu sadece ilk ceza. Böyle devam ederlerse Türkiyeden bu şirketlere reklam verilmeyecekmiş.
  • 04-11-2020, 15:14:21
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence eninde sonunda açarlar, ama bunu twitter üzerinden de duyurmak çok ironik.