Forumda hali hazırda bir çok konu var. Sizce sohbet etmek için açmış olamaz mıyım ? Açılan bir konuyu tekrar açamaz mıyım ?
Forum kültürünü öğrenmeniz lazım.
Daha önce açılan bir konunun altına mesaj yazıp tartışmaya devam edebilecekken şahsınıza özel sohbet mi istiyorsunuz?
O zaman size bir whatsapp grubu, bir telegram grubu lazım.
Forumların amacı organize şekilde bilgi paylaşımıdır.
Rastgele sohbet değil.