• 03-11-2020, 14:27:47
    #19
    Ne istiyorsunuz neyin peşindesiniz?


    https://www.youtube.com/watch?v=475s376dPoM
  • 03-11-2020, 14:28:17
    #20
    Aynı meslektasın hitap şekli hocam diye olur hocam
  • 03-11-2020, 14:28:37
    #21
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda hali hazırda bir çok konu var. Sizce sohbet etmek için açmış olamaz mıyım ? Açılan bir konuyu tekrar açamaz mıyım ?
    Forum kültürünü öğrenmeniz lazım.
    Daha önce açılan bir konunun altına mesaj yazıp tartışmaya devam edebilecekken şahsınıza özel sohbet mi istiyorsunuz?
    O zaman size bir whatsapp grubu, bir telegram grubu lazım.
    Forumların amacı organize şekilde bilgi paylaşımıdır.
    Rastgele sohbet değil.
  • 03-11-2020, 23:53:39
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Alışkanlık hocam.
  • 03-11-2020, 23:57:18
    #23
    Hem samimiyet göstergesi hem mesafe koyma kelimesi.
    Kanka, hacı, moruk yerine hocam iyidir.
  • 04-11-2020, 01:06:49
    #24
    hocam kelimesinin ilk kim kullandığını nereden çıktığını DH de paylaşmışlardı yıllar yıllar öncesinden geliyor
  • 04-11-2020, 01:17:00
    #25
    Qui non proficit, deficit
    EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaş fark etmeksizin herkesin arasındaki diyalog'da saygı seviyesini ortalıyor bence. İş veren de işi alan da hocam diye hitap edince bence güzel oluyor.
    Kardeş bizim iş ne oldu diyor 14 yaşındaki velet bana. Sanki iş için destek değil beni kiralıyor hocammm
    Aynı fikirdeyim