• 03-11-2020, 09:51:13
    #1
    2 yıllıktan mühendisliğe geçişte özel bi üniye geçip 2 yıllık para ödeyip lisans mezunu olabilir miyiz?
  • 03-11-2020, 09:53:49
    #2
    oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıllıktan mühendisliğe geçişte özel bi üniye geçip 2 yıllık para ödeyip lisans mezunu olabilir miyiz?
    Evet gecebilirsin
  • 03-11-2020, 09:55:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Evet ama pahalı oluyor biraz
  • 03-11-2020, 09:56:16
    #4
    Geçersin, hayatın bugu Mat 1 kasıp, hem dgs hem ygs de puan yapıp mat2 girmeden üniye girebilirsin. ancak 4 yıllığa geçince mat2 derslerini verirken zorlanabilirsin.
  • 03-11-2020, 09:56:46
    #5
    Evet geçiş yapılabilir. Lakin geçeceğin üniversitede direkt 2 yılını saymaları çok nadir olur hem devlet hem vakıf için geçerli bu durum.

    Ortalama 3 yıl okursun en az
  • 03-11-2020, 09:58:25
    #6
    Saydıracağın derslere bağlı. Genellikle 40-60 kredi arası dersin saydırılıyor. 2 yıl kredi sayısı 30*4=120 kredi.
  • 03-11-2020, 10:00:30
    #7
    En az 3 yıl, bölüm İngilizce ise toplam 4 yılı bulabilir. Mersin'de Toros Üniversitesi ders sayma konusunda öğrenci dostu diye biliyorum. Bir arkadaşım 21 ders saydırdı 2 senede mezun olmayı planlıyor. DGS forumları veya Facebook gruplarında bu tür üniversiteleri araştırıp ona göre plan ve tercih yapabilirsin.