3D Çizim ve Çıktı İhtiyacım Var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
3D Çizim ve Çıktı İhtiyacım Var
2
●
33
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
3D Çizim ve Çıktı İhtiyacım Var
02-11-2020, 19:32:27
#1
PhYtOnX
Bir ihtiyacımdan dolayı hazır bulduğum bir 3D tasarımı editleyip istediğim şekle getirip çıktı alabilecek bir arkadaş var mı?
Fiyatta anlaşabilirsek ihtiyacımı bu şekilde gidermek istiyorum
02-11-2020, 19:33:45
#2
Misafir
pm atıldı.
02-11-2020, 21:18:42
#3
utku1
Detayları gönderebilir misiniz?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler