• 02-11-2020, 18:03:05
    #1


    Kesintilerden dolayı 10₺ hediye göndermişler.
  • 02-11-2020, 18:03:18
    #2
    Silinir şimdi 😁
  • 02-11-2020, 18:03:50
    #3
    Qui non proficit, deficit
    Bende yok, beyaz kart var diye mi acaba
  • 02-11-2020, 18:04:15
    #4
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yok, beyaz kart var diye mi acaba
    Evet sanırım sadece black kart sahiplerine göndermişler.
  • 02-11-2020, 18:04:53
    #5
    Kurumsal PLUS
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yok, beyaz kart var diye mi acaba
    Bende siyah kart bulunuyor gene yok. Üzülmeyin hocam.
  • 02-11-2020, 18:05:01
    #6
    EmreKafadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet sanırım sadece black kart sahiplerine göndermişler.
    Bende yok
  • 02-11-2020, 18:05:24
    #7
    EmreKafadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet sanırım sadece black kart sahiplerine göndermişler.
    Hani bana diyara yine birşey yok gökten para yağsa benim başıma taş gelir 😂😂
  • 02-11-2020, 18:05:51
    #8
    Bizim başımız kel mi
  • 02-11-2020, 18:05:53
    #9
    RamazanYesilmen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende siyah kart bulunuyor gene yok. Üzülmeyin hocam.
    insolitax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yok
    O zaman o anda işlem yapanlara mı gönderdiler cok garip😂