Papara, Papara Kart sahiplerine 10₺ göndermiş. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Papara, Papara Kart sahiplerine 10₺ göndermiş.
24
●
586
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Papara, Papara Kart sahiplerine 10₺ göndermiş.
1
2
3
02-11-2020, 18:03:05
#1
EmreKafadar
Kesintilerden dolayı 10₺ hediye göndermişler.
02-11-2020, 18:03:18
#2
Misafir
Silinir şimdi 😁
02-11-2020, 18:03:50
#3
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Bende yok, beyaz kart var diye mi acaba
02-11-2020, 18:04:15
#4
EmreKafadar
Sazlon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende yok, beyaz kart var diye mi acaba
Evet sanırım sadece black kart sahiplerine göndermişler.
02-11-2020, 18:04:53
#5
RamazanYesilmen
Kurumsal PLUS
Sazlon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende yok, beyaz kart var diye mi acaba
Bende siyah kart bulunuyor gene yok. Üzülmeyin hocam.
02-11-2020, 18:05:01
#6
insolitax
EmreKafadar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet sanırım sadece black kart sahiplerine göndermişler.
Bende yok
02-11-2020, 18:05:24
#7
diyar21
EmreKafadar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet sanırım sadece black kart sahiplerine göndermişler.
Hani bana diyara yine birşey yok gökten para yağsa benim başıma taş gelir 😂😂
02-11-2020, 18:05:51
#8
EmreOdabasi
Bizim başımız kel mi
02-11-2020, 18:05:53
#9
EmreKafadar
RamazanYesilmen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende siyah kart bulunuyor gene yok. Üzülmeyin hocam.
insolitax adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende yok
O zaman o anda işlem yapanlara mı gönderdiler cok garip😂
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler