• 02-11-2020, 01:05:13
    #10
  • 02-11-2020, 01:06:40
    #11
    maalesef haklı.
  • 02-11-2020, 01:08:57
    #12
    Superleggera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolarla/euro kazananlar mutlu değil. evet tl bazında alınan birim artıyor fakat iç pazardaki fiyatlandırmalarda artıyor. dolar/euro ile kazanç sağlayanlar sadece kendi gelirini muhafaza ediyor. dışa bağımlı olan her ülkedeki gibi durum bu.
    haklısınız ama pazar fiyatlarına endeksli dolar da doğru orantılı artıyor
  • 02-11-2020, 01:08:33
    #13
    Prowess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısınız ama pazar fiyatlarına endeksli dolar da doğru orantılı artıyor
    nasıl yani
  • 02-11-2020, 01:13:31
    #14
    iyiki izledim, herkeste izler anlar umarım , bu adamın görüşlerini de sevdim benzeriz, + tşk konu sahibi adamı takibe aldım
  • 02-11-2020, 01:19:44
    #15
    Gısaca dıj güjler olum ya işte, dıj dıj
  • 02-11-2020, 01:25:45
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Prowess adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dolar kazananlar mutlu
    O kısmı öyle ancak maalesef sterlin bile kazansanız araba fiyatlarına bakınca insanın bi gözleri doluyor...
  • 02-11-2020, 02:33:18
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Yaprağı yedik ozaman keşke sonunu izlemeseydim
  • 02-11-2020, 04:26:48
    #18
    MSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyiki izledim, herkeste izler anlar umarım , bu adamın görüşlerini de sevdim benzeriz, + tşk konu sahibi adamı takibe aldım
    bu çocuk work&travel ile abd gitti kafasını kullandı deli gibi çalışıyor. Şuandada gayet iyi kazanıyor.

    Youtube camiasında abd gidip çalışan ve gerçekten hayatımı yaşayacam diyenlerden en güzel örnek okandır.


    https://www.youtube.com/watch?v=__AcCWyC7JM


    Bak 2 senede sıfırdan abd'ye gidip arabasınıda aldı evinide aldı. Türkiye'de 3 kişilik bir aile deli gibi çalışsa böyle hayat süremiyor. Sadece nacizane önerim takip edin videolarını izleyin, sıfırdan kendisi çabaladı nerelere geldi.