• 01-11-2020, 00:04:25
    #1
    Merhabalar, malum kış geldi. Evimin yeni üyesinden selamlar, sevgiler.
    Anlık modu böyle hanımefendinin😻
  • 01-11-2020, 00:04:56
    #2
    Fıstık
  • 01-11-2020, 00:04:59
    #3
    Masum
  • 01-11-2020, 00:15:00
    #4
    bende çok istiyorum ama aile vs.
  • 01-11-2020, 00:21:03
    #5
    @semihmalkoc53; Tek yaşamanın özgürlükleri diyelim😊 Bazı ebevynler için zor tabi, huylanıyorlar, alerjileri oluyor, o yüzden istemiyorlar. Saygı duymak gerek🙏🏽