• 31-10-2020, 23:07:45
    #1
    Merhaba arkadaşlar, Kuzenim ile beraber uzunca bir süredir sokağımızdaki minik patili dostlarımız için düzenli olarak besleme yapıyorduk. Bu durumu daha da büyütüp, daha büyük çevrelere yayılmak istiyoruz bu nedenle daha fazla mamaya ihtiyacımız oluyor. Bu nedenle bir süre önce besleme yapan arkadaşların önerisi ve çeşitli derneklerin de mama bağışı alabilmek için kullandığı mama kumbara sitelerine üye olduk ve daha önce bu site üzerinden 30KG mama bağışı aldık fakat elimizdeki mamalar tükenmek üzere. Aynı zamanda instagram sayfası(bbg.candostlari) üzerinden de besleme yaptıkça görsel paylaşımı yapıyoruz.

    Burada bıraktığım linkte mama kumbaramıza gidip, ister kedi ister köpek mamalarından içinizden geldiği gibi, içinizden geldiği kadar göndererek bize destek olursanız çok mutlu oluruz.

    Kumbara Linki 1 (Daha İyi olur )
    Kumbara Linki 2

    Teşekkürler
  • 31-10-2020, 23:10:06
    #2
    İmzamda olan link üzerinden de bağış toplayabilirsiniz hocam
  • 31-10-2020, 23:10:30
    #3
    En sevdikleri mama hangisidir hocam
  • 31-10-2020, 23:15:27
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    soxiety_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En sevdikleri mama hangisidir hocam
    Merhaba hocam, ben konuda bahsi geçen kuzeniyim. Kumbarada 15KG birikince, insanlar farklı farklı bağış yaptığı için biz kendi ihtiyacımıza göre seçim yapabiliyoruz. Yani gönlünüzden ne koparsa bağış yapabilirsiniz. Daha sonrasında gelen bağışların ücretine göre ben o anlık kedi veya köpek mamalarından ihtiyacımız olana dönüştürebiliyorum kumbaradaki bağışları. Yine de marka olarak göndermek isterseniz Pisiciklerimizin en sevdikleri kedi maması Enjoy marka mamalar, köpekler için Croc Dog markayı kullanıyoruz. Teşekkür ederiz
  • 31-10-2020, 23:22:10
    #5
    Anlık modumuz😻 Hep destek tam destek 😊
  • 31-10-2020, 23:32:18
    #6
    guzmanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anlık modumuz😻 hep destek tam destek 😊
    😻
  • 03-11-2020, 17:37:00
    #7
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Destek olan herkese teşekkür ederiz mamalar elimize ulaştı ve ilk beslememizi de bu pisicikler ile yaptık