R10.net e üye olduktan sonra ilk açtığınız konu nedir ?
Benim : https://www.r10.net/domain-genel/202...li-domain.html
R10 da İlk Açtığınız Konu Neydi ?
27
●385
- 30-10-2020, 17:30:25Sizin geçmiş bayağı kabarık hocamraskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

https://www.r10.net/alisveris-bolumu...nt-sunucu.html
Buymuş. - 30-10-2020, 17:32:09Daha ilk konumda amatör bir tasarım ile satışa başlamışım.

https://www.r10.net/sosyal-medya-dan...rumsallik.html - 30-10-2020, 17:32:23Herkese selam vermiştim , hatta gelir gelirmez premium çektim diye şaşıran üyeler olmuştu😁
- 30-10-2020, 17:34:17https://www.r10.net/facebook-sayfa-a...inacaktir.html
100 TL'ye 50K sayfa arıyorum yıl 2015
Dolar 2,80 o zaman - 30-10-2020, 17:34:51Bu linkde ki konu ve şansızlığa bakın ki o dönemde facebook grup ve sayfa satışı yasaktı..
