• 10-11-2014, 09:29:30
    Üyeliği durduruldu
    Kara bulutlar gökyüzünü kaplıyor,

    İnsanlar ılık ılık kan ağlıyor,

    Vatan üç kuruşa satılıyor,

    Mezarda atam ağlıyor, kemikleri sızlıyor.

    Ahlak kalmamış şeytan kol geziyor,

    Memuru para hırsı bürümüş anasını satıyor,

    Elin adamı gelmiş zevk atıyor,

    Mezarda atam ağlıyor kemikleri sızlıyor.

    Kardeşin kardeşe güveni kalmamış,

    Meydan yediği kazıkla övünenlere kalmış,

    Garip ninem ortada kala kalmış,

    Mezarda atam ağlıyor, kemikleri sızlıyor.

    Hakimin savcının adaleti para olmuş,

    Güzel ülkemin gülleri bir bir solmuş,

    Bastığım toprağım ağlar olmuş,

    Mezarda atam ağlıyor, kemikleri sızlıyor.

    Aldığım nefes ciğerimi yakıyor,

    Duyduğum sözler kulağımı yakıyor,

    Gölgesinde durduğum ağaç bana lanet okuyor,

    Mezarda atam ağlıyor, kemikleri sızlıyor.

    Bir canın yaşaması için bir can alınıyor,

    Eğitim diye çocukların beyni yıkanıyor,

    Yüreğimdeki ateş cayır cayır yanıyor,

    Mezarda atam ağlıyor, kemikleri sızlıyor.

    Pezevenkler amir olmuş emir veriyor,

    Hırsızlar yardımcı olmuş akıl veriyor,

    Kanunlar şeffaf olmuş destek veriyor,

    Mezarda atam ağlıyor, kemikleri sızlıyor.

    Toprak ağlıyor sesini duyan yok,

    Orman yanıyor bulutta yağmur yok,

    Vatan elden gidiyor kimsenin haberi yok,

    Mezarda atam ağlıyor, kemikleri sızlıyor.

    Atam vasiyet etmiş kimin umrunda,

    Çocuğumun umudu kalmamış güzel yurdumda,

    Hayallerim kabus oldu rüyalarımda,

    Mezarda atam ağlıyor, kemikleri sızlıyor.

    Dinmeyecek mi anaların feryadı bu topraklarda?

    Etmeyecek mi atamın ruhu rahat mezarda?

    Ne zaman rahat uyuyacak vatandaş yatağında?

    Mezarda atam ağlıyor, kemikleri sızlıyor.

    Ey ülkem insanları açın gözlerinizi,

    Herşey sizin elinizde görün geleceğinizi,

    Nefret etmeyin sevin gönülden birbirinizi,

    Ağlamasın atam mezarında, sızlamasın kemikleri...
  • 15-11-2014, 23:18:03
    İnsan mutlu oluyor bunca üyenin desteklediğini görünce, bir aralar R10 logosu Atatürkü de içeriyordu, bir aralar.
  • 24-11-2014, 23:10:59
    Üyeliği durduruldu
    "...Atatürk olmasaydı, Türk belki Özbekistan'da olurdu, ama Trakya ve
    Anadolu'da kalmazdı. 100 yılda tüm civar büyük coğrafyadan sürülmüş ve
    katledilmiş Türklerin Konya Ovası'ndan sürülmeleri ve atılmaları ne kadar
    sürerdi sanıyorsunuz?"


    Prof. Justin McCarthy
  • 10-12-2014, 11:29:35
    Üyeliği durduruldu
    Osmanlıca tamam;
    Saray tamam;
    Padişah da tamam;
    İhanet ve Kürt ayaklanması da tamam;
    GERİYE BİR BANDIRMA VAPURU
    BİR DE MUSTAFA KEMAL KALDI !
  • 21-12-2014, 17:35:39
    Hukukla dalga geçildiği, eşitliğin sorgulandığı, doğunun teslim edildiği şimdilerde, değerini çok daha iyi anlıyoruz. Özlemle anıyorum...
  • 21-12-2014, 23:36:40
    Cumhurbaşkanı Atatürk, gençlerle Florya'da yüzerken, 7 Temmuz 1935

  • 04-02-2015, 13:34:08
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cumhurbaşkanı Atatürk, gençlerle Florya'da yüzerken, 7 Temmuz 1935

    Atatürkün en yakın videolu görüntüsü



    https://www.facebook.com/video.php?v=10204912537964751
  • 15-02-2015, 22:43:33
    Üyeliği durduruldu
    Hepinizin mutlaka okumasını tavsiye ederim. Özellikle bugünlerde. Kitap okumayı sevmeyenler bile bir çırpıda bitirecektir.