Yemin ederim pasifleştirdim. Sal beni artık sal :( - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yemin ederim pasifleştirdim. Sal beni artık sal :(
21
●
715
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yemin ederim pasifleştirdim. Sal beni artık sal :(
1
2
3
27-10-2020, 19:37:27
#1
Crenna
Üyeliği durduruldu
Sayın Uyarı!,
Yemin ediyorum allah çarpsın ki tüm adblock eklentilerini ilk pasifleştirdim sonra da sildim. Ama sen bana inanmıyorsun? Neden? Bana neden inanmıyorsun ki sayın Uyarı!?
27-10-2020, 19:38:19
#2
tlga_kurt
Efsane konu
27-10-2020, 19:38:46
#3
İsmetKerem
bana her 10'dk da bir çıkıyor alıştım
27-10-2020, 19:38:46
#4
mazizorhan
hahahahahha lol
27-10-2020, 19:39:18
#5
Hasan
:dd
27-10-2020, 19:39:33
#6
dikine_solucan
Ben kapattım bende şuanda yok
27-10-2020, 19:39:53
#7
Wraith
bu bende cıkmıyor sorun cıkılmaz gibi durursa anydesk ile kontrol edebilirim.
27-10-2020, 19:39:54
#8
WebKadir
Reklam engelleyici kullaniyorum ama bende bu uyari cikmiyor
27-10-2020, 19:40:47
#9
EmreKR
Bende adblock açık ama herhangibi bir uyarı falan çıkmıyor
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler