Yeşil Deniz diye bir dizi vardı. Bayağı iyiydi. Bana çok güzel geliyordu. Komedi dizisi olmasına rağmen finalde 4 arkadaştan biri kanser oluyor, birinin kardeşleri evden kaçarken ölüyor, birisi yaşadığı yerden kaçmak zorunda kalıyor, birinin de çocuğu doğmadan ölüyor

İyi bir diziydi diyebilirim