• 27-10-2020, 10:38:56
    #19
    Geçmiş olsun hocam, umarım sağlıkl bir şekilde atlatırsınız. Dikkat edin kendinize..
  • 27-10-2020, 11:07:11
    #20
    geçmiş olsun hocam
  • 27-10-2020, 11:09:00
    #21
    osmandogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mevsimsel geçişten de olabilir. Allah korusun. Çok teşekkür ederim Allah razı olsun arkadaşlar.
    Teşekkürler size de Allah kolaylık versin.
  • 27-10-2020, 11:54:10
    #22
    Geçmiş olsun.
  • 27-10-2020, 12:10:39
    #23
    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakanlığın açıkladığı rakamlar ne kadar doğru değil mi? Sadece R10'da her gün bir kaç vaka var.

    Geçmiş olsun. Tez zamanda atlatırsınız inşallah.
    R10 ufak bir platform değil.

    Ama bakanlığın sonuçlarına benimde inananasım gelmiyor.
  • 27-10-2020, 17:23:21
    #24
    osmandogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün sabah koku ve tad duyusunun kaybolmasıyla test yaptırdım sonuç Pozitif. Biraz halsizlik dışında şikayetim yok. Dualarınızı bekliyorum.
    Gecmis olsun. Testi nerede ve ne kadara yaptirdiniz?
  • 27-10-2020, 20:02:54
    #25
    Devlet Hastanesinde yaptırdım. Ücret Ödemedim hocam
  • 27-10-2020, 20:14:06
    #26
    Geçmiş olsun, acil şifalar dilerim.