• 27-10-2020, 00:48:15
    #1
    Bugün bir defa daha ipten aldılar bizi. Belki 50 yaralı 100 yaralı diye haberler de görebilirdik. Ama senaryo gerçekleşmedi ve gerçekleşmeyecek!


    https://twitter.com/EmniyetGM/status...326556675?s=20
  • 27-10-2020, 00:49:40
    #2
    Allah güç kuvvet versin. İyiki varlar!
  • 27-10-2020, 00:50:25
    #3
    her yerde olduğu gibi teşkilatımızın içinde de çürük elmalar malesef oluyor ama bazen öyle bir abartıyoruz ki bir polisin yaptığı hatayı bütün teşkilata yansıtıyoruz. Allah onların yardımcısı olsun 6 bin lira maaş için bombanın peşinde kimse koşmaz. Onların vatan sevgisi bulundukları ortamdan dolayı bizimkisinin 3.5 katıdır.
  • 27-10-2020, 00:50:46
    #4
    Hocam bu ülkeden gibi görünüp yeri gelince ermeni olan yeri gelince fransız olan ama Türk ve Müslüman olmayan bir toplulukla bu ülkenin gerçek evlatlarını iyi ayırmak lazım hocam.

    Vatanın evlatları polise de jandarmaya da askere de saygısı sonsuzdur
  • 27-10-2020, 00:52:50
    #5
  • 27-10-2020, 00:54:27
    #6
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    allah güç kuvvet versin, askerlik yaptığım yer. az gidip gelmedim bu caddeden
  • 27-10-2020, 00:54:36
    #7
    Devletimizin yanındayız her zaman

    Cihana kılıç biliyoruz zalimlerini kafasını uçurmak için

    uçurduktan sonra büyük Türk devletini inşa etmek için

    kafirlerin boynuna keskin kılıçımızı inşallah büyük savaşta vuracağız
  • 27-10-2020, 00:55:51
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu Aslanlar varken başınızı rahat koyun yastıklarınıza. 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
  • 27-10-2020, 01:02:07
    #9
    Allah devletimi milletimi vatanımı polisimi askerimi müslümanları korusun