Bugün bir defa daha ipten aldılar bizi. Belki 50 yaralı 100 yaralı diye haberler de görebilirdik. Ama senaryo gerçekleşmedi ve gerçekleşmeyecek!
https://twitter.com/EmniyetGM/status...326556675?s=20
Polisimizin Askerimizin Kıymetini Bilelim
9
●261
- 27-10-2020, 00:50:25her yerde olduğu gibi teşkilatımızın içinde de çürük elmalar malesef oluyor ama bazen öyle bir abartıyoruz ki bir polisin yaptığı hatayı bütün teşkilata yansıtıyoruz. Allah onların yardımcısı olsun 6 bin lira maaş için bombanın peşinde kimse koşmaz. Onların vatan sevgisi bulundukları ortamdan dolayı bizimkisinin 3.5 katıdır.
- 27-10-2020, 00:54:27allah güç kuvvet versin, askerlik yaptığım yer. az gidip gelmedim bu caddeden
