• 26-10-2020, 20:25:29
    #19
    O kişinin şuan ruh halini düşünemiyorum. %100 müşteri hizmetlerini aramaktan ve bankaya gitmekten perişan olmuştur. Bir kere şubeye gitmekten bir şey olmaz, bence gidin. Sevap point loading...
  • 26-10-2020, 20:26:31
    #20
    CanDostu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kişinin şuan ruh halini düşünemiyorum. %100 müşteri hizmetlerini aramaktan ve bankaya gitmekten perişan olmuştur. Bir kere şubeye gitmekten bir şey olmaz, bence gidin. Sevap point loading...
    benimki isin esprisine yarin kesinlikle gidecegim. ama kac gun gecmis aradan hic bi kimse bana ulasmadi.
  • 26-10-2020, 20:28:51
    #21
    o para senindir bir şekilde. iy i araştırmadan iade etme. ya da bekle çıkar elbet. kimse 4600 tl yi gönderip de peşini aramamazlık etmez. bahis işi demişler durduk yere sana ne bahisi gönderecekler. çok eski bir zamanlar bana da gelmişti. meğersem kardeşim bana göndermiş borcum olduğunu bildiği için. ziraat şubeden yollamış gönderen isimini de farklı girmiş uzun süre çok merak etmiştim.
  • 26-10-2020, 20:30:30
    #22
    CanDostu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kişinin şuan ruh halini düşünemiyorum. %100 müşteri hizmetlerini aramaktan ve bankaya gitmekten perişan olmuştur. Bir kere şubeye gitmekten bir şey olmaz, bence gidin. Sevap point loading...

    böyle bir durumla karşılaştığınızda müşteri temsilcinizi arayın. o hemen durumu çözer. müşteri temsilcinizi internet şubeden ya da bankaya giderek öğrenebilirsiniz
  • 26-10-2020, 20:37:36
    #23
    Musteri hizmetlerini aradim, Daha oncede aramistim subeye gidip dilekce yazmam gerekiyormus.

    Bahis uzantili olma ihtimali olabilirmis, Isin garip kismi canlidan bahis cok oynarim ama yapikrediyi hic kullanmadim.

    Bakalim yarin ne olacak.
  • 26-10-2020, 20:48:40
    #24
    muhammetozakca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsim belli iban belli, geri eft/havale yapin. Neyin arastirmasi. Anlamadim.
    hocam antalyada atm den yatmis para.

    sadece tc isim soyisim var. isim soyisimdende bulamadim /
  • 26-10-2020, 21:58:44
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Allah bereket versin kanki
  • 26-10-2020, 22:34:21
    #26
    Kardeşim bankaya bildir direk başına iş alırsın.
  • 26-10-2020, 22:36:15
    #27
    bankaya bildirin geri gönderemeyiz falan derlerse dursun hesabınızda çekmeyin kalsın 3-5 sene sonra kullanırsınız

    en azından ses kaydınız olur bankada itiraz etmiştim ben dersiniz veya mail falan atın şubenize en azından kayıtlı birşeyler dursun