Sakın Fransız mallarını satın almayın
60
●2.282
- 26-10-2020, 20:55:01Dün buna benzer bir resim gördüm 1 Euro esittir yaziyordu dedim daha tl de is var daha bitmemis googlenin gozundeEmirOzz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 26-10-2020, 21:39:45Üyeliği durduruldualsalar giderim sen kal memnunsun belli makarna ekmek yersinPolat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2020, 22:08:15Allah'a şükür gavura minnet eylemekten kulun kulu olmaktan iyidir.ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ufaktan başla Yunan'a başvur oradan geçersin. - 26-10-2020, 22:13:44Sokağa çıkma yasağını vatandaş kendi uygulasın, vatandaş kendi tedbirini kendi alsın, evde kalsın ama işe de gitsin, dolu otobüse binmesin yani işe gitmesin işten atılsın, vatandaş kendi ambargosunu kendi uygulasın. Hani yasalaştır uyalım. Herşeyi vatandaştan bekliyorlar biri de çıkıp demiyor devlet ne iş yapar.
- 26-10-2020, 22:15:07Üyeliği durdurulduayipsin geçiyorum sen de arap kandaşlarınla takıl burada suriyeliler ilePolat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2020, 22:24:36Sana biraz yardımcı olayım belki ufkun açılır ve at gözlüklerini çıkarırsın.ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim kandaşım Türk'tür Suriye ve Arap kavimi de benim dindaşımdır.
Peygamber efendimiz (sav) Arap'tır laf söylerken biraz daha düşün.
Biz Yaratılanı severiz Yaradan'dan ötürü.
Fransa dediğin ülke ise İslam'a ve ülkemize saldırıda bulunmuş ve bunu kendinde hak olarak görmüştür kıyısı olmadığı Akdeniz'de hak iddia etmektedir ve ülkemize Avrupa birliğinin desteğini alarak ekonomik saldırı yapmaktadır.
Sen bunları sindiriyorsan özde Fransız sözde Türk haline gelmişsindir.
Başarıların devamını diliyorum. - 27-10-2020, 00:06:40Bu forumda Fransa ile savaş çıksa Fransıza destek için Fransa'ya bağış yapacak insanlar yoktur diye düşünüyordum ama şu anda şüpheliyim...
Arkadaşlar ülkeye iç meselelerde eleştirebilirsiniz haklısınız da lakin milli meselelerde nasıl oluyor da bineceğiniz arabayı, giyeceğiniz kabanı düşüne biliyorsunuz?
Bu gemi batarsa o ekranları takacak elektrik bile bulamazsınız..


