Sokağa çıkma yasağını vatandaş kendi uygulasın, vatandaş kendi tedbirini kendi alsın, evde kalsın ama işe de gitsin, dolu otobüse binmesin yani işe gitmesin işten atılsın, vatandaş kendi ambargosunu kendi uygulasın. Hani yasalaştır uyalım. Herşeyi vatandaştan bekliyorlar biri de çıkıp demiyor devlet ne iş yapar.