Çok klasik olacak ama teşekkürler r10 :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Çok klasik olacak ama teşekkürler r10 :)
8
●
125
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Çok klasik olacak ama teşekkürler r10 :)
26-10-2020, 10:26:41
#1
Baris
Normalde böyle bir konu açmayı düşünmüyordum çünkü her gün açılıyor ama dayanamadım
teşekkür ederim r10 😎
26-10-2020, 10:27:23
#2
ASametYildirim
Doğum günününüz kutlu olun hocam.
26-10-2020, 10:27:32
#3
oguzhanyalcin11
Doğum günün kutlu olsun nice senelere hocam
26-10-2020, 10:27:54
#4
TekUmut
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Nice mutlu yıllara sevdiklerinizle inşallah
26-10-2020, 10:27:55
#5
ultibil
Nice yıllara, yeni yaşınız kutlu olsun
26-10-2020, 10:28:16
#6
mrsypk
Doğum gününüz kutlu olsun
26-10-2020, 10:28:32
#7
mbaydemir
Doğum gününüz kutlu olsun nice mutlu yıllara 🎂
26-10-2020, 10:30:57
#8
Guzmanya
Sağlıklı seneleriniz olsun🥳
26-10-2020, 11:31:54
#9
Baris
Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Çok güzel dostluklar var bu forumda .
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler