• 26-10-2020, 02:52:41
    #1
    Bence tamamiyle evet, neden diye sorarsanız;
    Diyelim ki bir mekanda buluşacaksınız, o mekana bir tofaş ile gelmek var, bir de son model bir araba ile gelmek. Tabii ki kadından kadına bunun etkisi değişir ama %80 durum bu şekilde. Özellikle yeni nesil tamamiyle mantık ilişkisine dayanıyor. Yanlış mıyım?
  • 26-10-2020, 02:53:43
    #2
    Etki mi ? Direk para = kadın / kadın = para formül bu.
  • 26-10-2020, 02:55:09
    #3
    Kişiden kişiye değişen bir durum, görmemiş insansa tav olur tabii :/
    • MRMorningstar
    • fearlesstr
    MRMorningstar ve fearlesstr bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 26-10-2020, 02:55:29
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    “Senin maaşın benim aylık makyaj masrafıma yetmez” diyen kadın geldi aklıma.
  • 26-10-2020, 02:55:46
    #5
    Aşk mı ? Para mı? Aşk olsun tabikide para
  • 26-10-2020, 02:56:09
    #6
    bunu tartışmaya açmak zaman kaybı bence. tabiki para = kadın / kadın = para

    aşk sevgi dostluk temiz kalpllik malesef şuan ölmüş
  • 26-10-2020, 02:57:38
    #7
    Qui non proficit, deficit
    Maalesef etkisi olduğu kanaatindeyim.
  • 26-10-2020, 03:02:49
    #8
    Para değil ancak sağladığın imkanların etkisi vardır bunu cinsiyete indirgemek doğru değil beraber kuzey ışıklarına görülebilen birisi ile kaldırımda çekirdek çitlediğin insanın etkisi aynı olmaz. Maalesef durum böyle
  • 26-10-2020, 03:06:21
    #9
    para = saygı , saygı = her şey , herkes .. kadın erkek fark etmez