• 25-10-2020, 02:31:50
    #55
    DC karakteri.
  • 25-10-2020, 02:35:34
    #56
    Adım Murat askere mis tertip olarak gittiğim günden beri heryerde kullanıyorum sülalem beni böyle tanıyor 😉
  • 25-10-2020, 02:52:54
    #57
    soyadımın kısaltması 😀😀😂
  • 25-10-2020, 02:57:12
    #58
    Paskevich= Pes etme
  • 25-10-2020, 02:58:43
    #59
    Black metal grubu.
  • 25-10-2020, 03:03:49
    #60
    Bu sorunun cevabını bende merak ediyorum. 16 senedir aynı nickname kullanıyorum. O yaşlarda neyden esinlenipte bu nicki yaptım hatırlamıyorum ama takılı kaldı malesef
  • 25-10-2020, 03:08:35
    #61
    anlamsiz Türkçesi bosluk anlamina geliyor 😁
    Databse silinmeden önce güzel kullanici adim vardi üzerine çizik çektik. 🤔
    Isimden cok nick tanınıyor 😁
  • 25-10-2020, 03:10:50
    #62
    Bir ara bi sitede anlamı yazılmıştı ama şuan yok bulamıyorum çeviridende çıkmadı 😂
  • 25-10-2020, 08:46:07
    #63
    "Gri sakallı Dumbledore"

    Kitapta böyle bir tabir geçerdi, onu kısaltıp böyle bir şey yaptık

    dumbythegrey