• 23-10-2020, 15:12:04
    #1
    Merhaba,
    İstediğim hizmeti alamadım iade aldım, 14,23€ var hesabımda bunu nasıl tekrardan banka hesabıma alabilirim?
  • 23-10-2020, 15:14:16
    #2
    Hocam iletişim bölümüne iade yaptığım karta iade istiyorum diye belirtebilirsiniz
  • 23-10-2020, 15:16:55
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iletişim bölümüne iade yaptığım karta iade istiyorum diye belirtebilirsiniz
    İletişim bölümünü göremedim hocam atabilme şansınız var mı?
  • 23-10-2020, 15:40:53
    #4
    Giriş yaptıktan sonra bu linki deneyin.
    https://www.******.com/support_ticke...&level2=how_to