R10'da Canlı Destek Sistemi Olsa
13
●417
- 23-10-2020, 02:14:29Hocam o iş bence pek tutmaz. Size birisi canlı mesaj yazar, göremezsiniz cevap vermediniz diye hemen başkasına yazar, iş kaçar. En azından bu şekilde bir süre sonra görseniz dahi cevaplarsınız vs. Bir de forumun aktifliği düşer. Muhtemelen mesaj sayılarında azalmalar olur.
