• 22-10-2020, 01:54:32
    #1
    Yaşım 18 umrumda değil ; Biliyorum ki Kazanırsam Kazanmış , Kaybedersem Tecrübe Etmiş Olacağım . İleride En Azından Finansal Anlamda Özgürlük Yaşamak İçin Şimdiden Ne yapmam Gerek DÜŞÜNCELERİNİZ DEĞERLİ
  • 22-10-2020, 01:56:23
    #2
    "Yapamazsın" diyenleri etrafından uzaklaştırmakla başla derim
  • 22-10-2020, 01:57:41
    #3
    MelihKabak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Yapamazsın" diyenleri etrafından uzaklaştırmakla başla derim
    Ya Öyle Bişey derse çevremden biri bana silerim onu direkt vasat insan gözünde bakarım
  • 22-10-2020, 01:58:13
    #4
    Dijital Pazarlama Ajansı
    19 yaşımda telefon dükkanım vardı Tavsiyem piş piş ki yanasın
  • 22-10-2020, 01:58:23
    #5
    17 yaşında başladım. Yapamazsın diyen herkesi dışladım. Yaş 22 ve hala yapamıyorum
  • 22-10-2020, 01:58:32
    #6
    ergenliÄŸini bitir. clickbait felan gereksiz iÅŸler.
    gerçekten risk alacaksan, gelecekte kendi yolundan yürüyeceksen, öz benliğinden eminsen kimsenin fikrini dinleme.
    tavsiyeleri dinlersen tavsiyeyi veren kadar ilerlersin anca. ki bu ülkede çokta ilerleyen yok, emin ol.
  • 22-10-2020, 01:58:31
    #7
    En büyük korku kendi sınırlarımız , kendi sınırlarımızı gözardı etmeyi öğrenmek gerekir.
  • 22-10-2020, 01:59:13
    #8
    SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    19 yaşımda telefon dükkanım vardı Tavsiyem piş piş ki yanasın
    büyük ihtimalle batırmışsındır önemli mi hayır tabi ki oyuna devam
  • 22-10-2020, 02:00:15
    #9
    Dijital Pazarlama Ajansı
    fkndmr1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    büyük ihtimalle batırmışsındır önemli mi hayır tabi ki oyuna devam
    Üniversiteki sınıf arkadaşım hala aynı yerde o dükkanı işletiyor batırmadık