• 20-10-2020, 23:32:15
    #1
    https://youtu.be/t_lcQq_rK_g


    "Dünyanın ilk koronavirüs aşısı 2 hafta sonra eczanelerde, üstelik bunu başaran Almanya'ya göç etmiş bir gurbetçi çocuğu desem inanır mıydınız!?"
  • 20-10-2020, 23:34:37
    #2
    Corona virüsü öyle bir virüs ki... her gün herkes tarafından yeni bir aşı bulunuyor fakat sonra nedense yine elde var 0
  • 20-10-2020, 23:37:27
    #3
    Keşke Türkiye'de olsaydı. Ama olsun bize organik hoşaf yapabilen bir nesil lazım...