Ehliyet Kursundaki 2008 Model Araba - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ehliyet Kursundaki 2008 Model Araba
11
●
370
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Ehliyet Kursundaki 2008 Model Araba
1
2
19-10-2020, 19:50:12
#10
revios
kadiralpargu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
👏👏👏 Güzel cevap 😂 Arkadaş bir yıldır üye ama çoğu şeyden bihaber galiba
oquzhane adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
surucu kursuna kayıt olacaklar kayıt olmadan arabalara baksın sonradan pişman olmasın, beyni basan anlar
6 yıllık ehliyetim var cano, hesapla senin beğenmediğin arabada ehliyet almışızdır
şoför heryerede şoför 2008 değil isterse Anadol versin :)
19-10-2020, 19:55:40
#11
Lederheld
oquzhane adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
surucu kursuna kayıt olacaklar kayıt olmadan arabalara baksın sonradan pişman olmasın, beyni basan anlar
Kardeşim haklıyken haksız duruma niye düşüyorsun? Üslubuna dikkat etmen dileğiyle.
19-10-2020, 20:01:55
#12
revios
Lederheld adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kardeşim haklıyken haksız duruma niye düşüyorsun? Üslubuna dikkat etmen dileğiyle.
Boşver hocam Ona anladığı dilden konuşurum da forum kuralları var
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler