• 19-10-2020, 19:29:45
    #1
    Sürücü kursuna yazildim teoriği geçtim bugun direksiyon dersleri basladi birde ne göreyim 2008 model araba aynalar bile elektronik değil el ile ayarlanıyor debreyaj desen 1cm kaldır direkt kavrıyor fren tutmuyor, ulan eğitim alanında 100 tane araba varsa bugun en kotu bizimkiydi, hep beni buluyo boyle değişik şeyler ya sabır keşke kayıt olmadan baksaydım eğitim araçlarına..

    edit: kısaca sürücü kursuna kayıt olacaklar ilk önce araçların modellerini sorsunlar.
  • 19-10-2020, 19:33:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Zoru öğrenmek daha iyidir hocam
  • 19-10-2020, 19:33:43
    #3
    Tamam herkes özgür yazar çizerde bu konunun forumla alakası nedir?
  • 19-10-2020, 19:33:47
    #4
    anilkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zoru öğrenmek daha iyidir hocam
    araba sürmeyi biliyomda sırr bu araç yuzunden kalirsam tekrar 350tl sinava vercek para var mi acaba
  • 19-10-2020, 19:34:02
    #5
    oquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sürücü kursuna yazildim teoriği geçtim bugun direksiyon dersleri basladi birde ne göreyim 2008 model araba aynalar bile elektronik değil el ile ayarlanıyor debreyaj desen 1cm kaldır direkt kavrıyor fren tutmuyor, ulan eğitim alanında 100 tane araba varsa bugun en kotu bizimkiydi, hep beni buluyo boyle değişik şeyler ya sabır keşke kayıt olmadan baksaydım eğitim araçlarına..
    aslında biyandan iyi çünkü her zaman modelli araba kullanmayacaksınız bana gelen 2001 model palioydu debriyajı bozuktu basıyorduk yapışık kalıyordu öyle böyle geçtik mantık aynı aslında gene de tercih meselesi saygı duyarım
  • 19-10-2020, 19:38:35
    #6
    Debriyajın erken kavraması iyi değilmi senin için
  • 19-10-2020, 19:39:53
    #7
    zorda öğrenmek iyidir hocam
    ben tofaş kartalda öğrendim sonra sürücü kursunda bir anda hyundai i20 son modele binince boş paket bile olsa otomatik gibi gelmişti parmakla direksiyon dönüyor zaten debriyaj hassasiyetinden bahsetmeye gerek yok
  • 19-10-2020, 19:41:40
    #8
    revios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam herkes özgür yazar çizerde bu konunun forumla alakası nedir?
    Öncelikle bulunduğunuz bir forum bunun kategorileri var bu kategoriler de başlığa uygun konu açarak diğer forumdaşların bilgilenmesi için bir yazı paylaşıyor konu sahibi , Bu konuyu diğer forumdaşlar okuyarak "aaaa bu böylemi oluyormuş" diyip yorum bırakıyor bulunduğunuz mecranın ne işe yaradığını bilerek kullanmanızı tavsiye ederim aynı zaman da kuralları da bi gözden geçirin neticesinde bu kullandığınız mecranın da belli başlı kuralları var iyi forumlar
  • 19-10-2020, 19:42:54
    #9
    otomatik olsun basınca kalsın kendisi fren yapsın aynalara bakınca düzelsin.
    Araba sürmeyi bilen çoğunu bilir. Evet alışması zaman alabilir ama Hepsini sürer. Bana hangi arabayı verdiğin önemsiz en fazla 10 dakika sürer alışmam. Araba sürmeyi biliyorsan böyle bileceksin. Yani yakındığınız şey sorun değil ki.