Sürücü kursuna yazildim teoriği geçtim bugun direksiyon dersleri basladi birde ne göreyim 2008 model araba aynalar bile elektronik değil el ile ayarlanıyor debreyaj desen 1cm kaldır direkt kavrıyor fren tutmuyor, ulan eğitim alanında 100 tane araba varsa bugun en kotu bizimkiydi, hep beni buluyo boyle değişik şeyler ya sabır keşke kayıt olmadan baksaydım eğitim araçlarına..
aslında biyandan iyi çünkü her zaman modelli araba kullanmayacaksınız bana gelen 2001 model palioydu debriyajı bozuktu basıyorduk yapışık kalıyordu öyle böyle geçtik mantık aynı aslında gene de tercih meselesi saygı duyarım