Sürücü kursuna yazildim teoriği geçtim bugun direksiyon dersleri basladi birde ne göreyim 2008 model araba aynalar bile elektronik değil el ile ayarlanıyor debreyaj desen 1cm kaldır direkt kavrıyor fren tutmuyor, ulan eğitim alanında 100 tane araba varsa bugun en kotu bizimkiydi, hep beni buluyo boyle değişik şeyler ya sabır keşke kayıt olmadan baksaydım eğitim araçlarına..
edit: kısaca sürücü kursuna kayıt olacaklar ilk önce araçların modellerini sorsunlar.
Ehliyet Kursundaki 2008 Model Araba
11
●370
- 19-10-2020, 19:33:47araba sürmeyi biliyomda sırr bu araç yuzunden kalirsam tekrar 350tl sinava vercek para var mi acabaanilkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2020, 19:34:02aslında biyandan iyi çünkü her zaman modelli araba kullanmayacaksınız bana gelen 2001 model palioydu debriyajı bozuktu basıyorduk yapışık kalıyordu öyle böyle geçtik mantık aynı aslında gene de tercih meselesi saygı duyarımoquzhane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2020, 19:41:40Öncelikle bulunduğunuz bir forum bunun kategorileri var bu kategoriler de başlığa uygun konu açarak diğer forumdaşların bilgilenmesi için bir yazı paylaşıyor konu sahibi , Bu konuyu diğer forumdaşlar okuyarak "aaaa bu böylemi oluyormuş" diyip yorum bırakıyor bulunduğunuz mecranın ne işe yaradığını bilerek kullanmanızı tavsiye ederim aynı zaman da kuralları da bi gözden geçirin neticesinde bu kullandığınız mecranın da belli başlı kuralları var iyi forumlarrevios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-10-2020, 19:42:54otomatik olsun basınca kalsın kendisi fren yapsın aynalara bakınca düzelsin.
Araba sürmeyi bilen çoğunu bilir. Evet alışması zaman alabilir ama Hepsini sürer. Bana hangi arabayı verdiğin önemsiz en fazla 10 dakika sürer alışmam. Araba sürmeyi biliyorsan böyle bileceksin. Yani yakındığınız şey sorun değil ki.
