• 15-10-2020, 12:06:17
    #1
    Merhaba, türk kahvesi makinesi almayı planlıyorumda, öneride bulanacak var mı acaba ? Ben kullanıyorum bu güzel gibisinden
  • 15-10-2020, 12:08:39
    #2
    Arçelik Telve kullanıyorum tekli olan, lezzetli ve köpüklü oluyor.
  • 15-10-2020, 12:09:14
    #3
    Platin üye
    ofiste ve evde telve ikili var, kral.
  • 15-10-2020, 12:10:55
    #4
    Arzum Okka grandio duo kullanıyorum, közde modu ve normal modu var
    közde modu extra köpüklü oluyor, tadı harika
  • 15-10-2020, 17:54:41
    #5
    öneriler için teşekkürler, arçelik telve alcam sanırım
  • 15-10-2020, 17:56:13
    #6
    Karaca kullanıyorum gayet memnunum : https://www.krc.com.tr/urun/karaca-h...inesi-rosegold
  • 15-10-2020, 18:57:52
    #7
    Arçelik Telve son çıkan serisi, sorunsuz ve şık. Tavsiye ederim.