Yeni şarkım için tatlı bi klip hazırladım :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni şarkım için tatlı bi klip hazırladım :)
9
●
134
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yeni şarkım için tatlı bi klip hazırladım :)
1
2
12-10-2020, 20:28:32
#10
grknaks
Klip gerçekten çok tatlı, güzeldi fakat şarkı güzel olsa da sözlerine odaklanmaktansa yaşananlara odaklanmak istedim nedense
Başarılar dilerim.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler