• 09-10-2020, 09:37:16
    #1
    1-)Aynı firmada çok uzun süre çalışmasaydım.

    2-)İngilizce üzerine daha çok vakit ayırıp öğrense idim.

    3-)Sürekli yeni bir dil , proje , uygulama öğrenme mentel stresine girmese idim.


    Sizin iş hayatınızda, geçmişte şunları yapsaydım dediğiniz konular var mı, yeni iş hayatına başlayan kişiler için fikir oluşturabilir.
  • 09-10-2020, 09:40:02
    #2
    Keşkem yok. Yapamadığımı içimde kalanı başka yerde yaparım sonucunu göze alıp. Hepimiz kendi seçimlerimizin sonucunu yaşıyoruz. Girmekte çalışmakta istifada etmek öğrenmekte oturmakta kendi kararımız. Hala dil öğrenebilirsiniz hala başka şeyler yapabilirsiniz
  • 09-10-2020, 09:41:00
    #3
    Şuan ki şartlara bakacak olursak keşke bile diyemiyoruz
  • 09-10-2020, 09:42:36
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kazandığım tüm parayı altın ve dolara yatırsaydım diyorum başka bi keşkem yok.
  • 09-10-2020, 09:45:02
    #5
    2015 yılının sonuna doğru çalışmaya başlamıştım o zaman 2 bitcoin alıcaktım ilk çıktığında 2 küsür bişey'di keşke alsaydım
  • 09-10-2020, 09:59:35
    #6
    Elimdeki bitcoin keşke satmasaydım.(5 adet vardı)
  • 09-10-2020, 10:04:27
    #7
    Tek bir işe odaklanmayıp sürekli farklı işlere giriştim. İş hayatıma başladığım günden bu güne kadar aynı iş üzerinde yoğunlaşsaydım, gereksiz yere hızlı büyüme stratejileri kurmasaydım, doğal bir şekilde akışına bıraksaydım her şeyi, şimdi o işte dev olmuştum. Dev olmaktan ziyade her şey yolunda olurdu. Benim öngörüm, ticarette sadece bir işe yoğunlaşmak üzerinedir.