İski verilerine göre son 90 günlük su kalmıs gibi gözüküyor total oran %35 haftalık ise %5 lik kayıp var eger bu ay hiç yağmur yağmazsa %25 öbür ayda yağmazsa %10 altı demek zaten baraj sistemlerinin sıkıntıya girmesi demek olabilir kimse önemsemiyor ama 2 ay yağmur yapmazsa görürüm sizi.
https://www.iski.istanbul/web/tr-TR/...luluk-oranlari
İstanbul Su Sıkıntısı Incomeing ?
3
●172
- 06-10-2020, 19:59:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 06-10-2020, 20:03:44Virusle beraber aşırı tüketim arttı onu da hesaba katarsak tehlike çanları çalıyor diyebiliriz.
Israfi önlemek için illa kesinti gelmesini beklemeden herkesin dikkat etmesi lazım.
Bu demek değil ki suyu kullanmayalım.
Mesela tras olurken veya dış fırçalarken su devamlı açık kalmasın bu bile kitleye vurduğumuz da ciddi fayda sağlar.