Columbia, Salomon, Harley Davidson kaliteli fakat biraz pahalı.. En azından aldığınızda senelerce kullanabileceğiniz, yıpranma seviyesi az olan markalar.
harley davidson der geçerim. 2 yıldır kullanıyorum taş gibi mübarek. En karlı havalarda bile eve gittigim de ayağım sıcacık.İçi ok geniş eğer ben bir ayakkabı olsam Harley Davidson olurdum.