• 06-10-2020, 12:38:36
    #10
    clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Salomon kullanıyorum hocam üst düzey iyi
    https://ty.gl/zvnxqtgbn
    Şu ürünu guzel gorunuyor 👍
  • 06-10-2020, 12:46:20
    #11
    Columbia, Salomon, Harley Davidson kaliteli fakat biraz pahalı.. En azından aldığınızda senelerce kullanabileceğiniz, yıpranma seviyesi az olan markalar.
  • 06-10-2020, 13:00:45
    #12
    Salomon tercih edebilirsiniz
  • 06-10-2020, 13:01:10
    #13
    Nums adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://ty.gl/zvnxqtgbn
    Şu ürünu guzel gorunuyor 👍
    Baya güzel duruyor hocam
  • 06-10-2020, 13:17:09
    #14
    White world en çok sevdiğim marka yaz kış üzerine tanımam fiyat uygun fena değil
  • 06-10-2020, 13:24:45
    #15
    3 yıldır Harley Davidson kullanıyorum öncesinde 2 sene cat kullandım. Cat daha iyi ama ayaklarımı rahatsız ediyordu. Harley Davidson memnunum.
  • 06-10-2020, 13:29:49
    #16
    Yönetici onayı bekliyor
    harley davidson der geçerim. 2 yıldır kullanıyorum taş gibi mübarek. En karlı havalarda bile eve gittigim de ayağım sıcacık.İçi ok geniş eğer ben bir ayakkabı olsam Harley Davidson olurdum.
  • 07-10-2020, 00:40:37
    #17
    North Face, 5 senedir kullanıyorum çok memnunum.