Konu
Kışlık ayakkabı da hangi marka ? R10+
06-10-2020, 13:29:49
#16
CodeLife
Yönetici onayı bekliyor
harley davidson der geçerim. 2 yıldır kullanıyorum taş gibi mübarek. En karlı havalarda bile eve gittigim de ayağım sıcacık.İçi ok geniş eğer ben bir ayakkabı olsam Harley Davidson olurdum.