Merhabalar iyi geceler,
Cuma günü başından geçen olayı tamamı ile buraya aktarmak istiyorum; Okulumuz geçen hafta başladı ben gitmedim bazı işlerim nedeni ile, Cuma günü okula dersler için gittim, güzelce derslerimizi işledik vs. Dersler bitti ve herkes evlerine gidecekti okulumuzun önünde dolmuş vardı dolmuşa 19 öğrenci yoldan 4 kişi daha bindi, normalde çaprazlı bir şekilde yanı 1 kişi boş olması gerekirken, 19 öğrenci 4 yolcu binmişti, bunun videosu çekip dolmuştan indiğimde ilk işim 112'den Jandarmaya ulaşmak oldu, telefonu açan kişi aşırı derecede agrasif konuşuyordu, benim olayı anlatmama dahi izin vermedi ve konuşma en fazla 15 20 saniye sürdü ve kapattılar, bende video olmasına rağmen ve dolmuşta da kamera çekmesine rağmen bakmadılar, dolmuş hareket halindeyken aramalısın dedi ve beni konuşturmadan telefonu kapattılar, ben ısrar ile bu sadece şuana özel değil, sabah ve bi önceki günlerde bu şekilde sürekli olduğunu belirtmeme rağmen dinlemeden kapattılar, garip bir olaydı sadece paylaşmak istedim. Ve ek olarak şuanda boğazımda şişlik, baş ağrısı, mide bulantısı gibi ufak rahatsızlıklar mevcut.
Servis/Dolmuş Şöförleri Kurallara Uymuyor
3
●91