Çok önyargılı davranmayın derim belki dikmek için sökmüş olabilir. Yaşlılar bir çocuktur zaten.
Baklava çalan bir çocuk yargılanabiliyor. Hırsızlıkta iyi niyet arayamam maalesef.
Devletin diye yapmıstır belediyenin yeşillendirmesi diye. Çalmamıştır o çekim getirdim demiştir kapısına dikecektir. Kapısını bacasını...
Belediyenin ürünü olmadığı belli hocam. Kovalar falan var. Kaldı ki belediyenin malını da çalamaz. Hele kökünden sökmesi çok yanlış ve ayıp!