• 03-10-2020, 14:00:19
    #10
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok önyargılı davranmayın derim belki dikmek için sökmüş olabilir. Yaşlılar bir çocuktur zaten.
    Baklava çalan bir çocuk yargılanabiliyor. Hırsızlıkta iyi niyet arayamam maalesef.

    sezgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devletin diye yapmıstır belediyenin yeşillendirmesi diye. Çalmamıştır o çekim getirdim demiştir kapısına dikecektir. Kapısını bacasını...
    Belediyenin ürünü olmadığı belli hocam. Kovalar falan var. Kaldı ki belediyenin malını da çalamaz. Hele kökünden sökmesi çok yanlış ve ayıp!
  • 03-10-2020, 14:02:15
    #11
    Atesh68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence burda paylaşmanız iyi olmamış.Ağacı atmamış dikkat ederseniz kendisiyle bir yere götürüyor.Belki de kendi bahçesine falan götürüp ekecektir ama tabii çalması etik olarak hoş davranış değil.Bence adam o ağacın size ait olduğunu anlamadığından almışdır.Yani direk kendi çıkmış gibi görmüşdür
    Videonun devamında kapıdan biri geliyor diye, hızlanıyor. Bildiğin hırsızlık yapıyor. Herşeyin farkında
  • 03-10-2020, 14:02:26
    #12
    Kendi bahçesine dikecek diyen arkadaşlar kapınızın önünden çalınan arabanızıda aynı niyetle çalıyorlar.
  • 03-10-2020, 14:05:41
    #13
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi bahçesine dikecek diyen arkadaşlar kapınızın önünden çalınan arabanızıda aynı niyetle çalıyorlar.
    Ha şunu bilelerdi
  • 03-10-2020, 14:17:03
    #14
    belediyenin diktiği çiçekleri kökünden söküp çantaya koyan teyzeler çok gördüğüm içim normal karşıladım