elimde facebook yeni sürüm scripti var ne yapabilirim
10
●239
- 01-10-2020, 17:17:45Türklere özel diye bir katma değer olmaz. Facebookta Türklere özel sayfalar gruplar var. Hatta Londra'da yaşayan Türkler, Kayseri Mantısı sevenler diye bir sürü alt grup var. İnsanların facebook dururken ve facebook sizin sisteminizden daha çok imkan sağlarken, daha hızlı çalışırken neden sizin sitenize kayıt olacağını düşünüyorsunuz?ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkler ancak ithal ürüne paraları yetmediğinde yerli malı ürün kullanırlar.
Sen parası Samsung'a yettiği halde, sırf Türk malı diye Vestel alan kaç kişi tanıyorsun?
Senin siteni kullanma ihtimali olan insanların oranı da ancak o kadardır.
Facebook varken insanların senin siteni kullanması için geçerli bir neden ortaya koyman lazım.
Facebook ta olmayan bir inovasyon yaratıp bunu patentlemen lazım.
Çünkü senin yarattığın katma değeri 1 haftada kendi sistemine entegre edebilirler.
Ya da sen ciddi inovatif bir patent alsan da senin facebook a rakip olmanı engellemek için verirleri eline 5-10 milyon dolar alırlar patenti ))
Facebook, apple, google, windows gibi sistemler artık akıllandılar, kendilerine rakip olabilecek her türlü inovasyonun patentini satın alıyorlar.
Yeni patentler almaya yüzmilyonlarca dolar harcıyorlar. Rakipleri ortaya çıkıp mücadele etmeden erken emeklilik parasını alıp kenarı çekiliyor.
Bu sitenin Türk malı olması ancak bir gün Kuzey Kore gibi olursak ve tüm sosyal medya siteleri yasaklanırsa bir işe yarar.