• 30-09-2020, 18:38:48
    #10
    Bırakın adam rahat rahat tatil yapsın
  • 30-09-2020, 19:43:11
    #11
    Administrator
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bırakın adam rahat rahat tatil yapsın
    Ufuk teşekkür ediyorum 😁 Değerli arkadaşlar Konya’da çok uzun kalamıyorum fakat sözüm olsun covid sorunu bittiği zaman Konya’da buluşma düzenlemek için tekrar gelicem, o zaman bol bol muhabbet edebiliriz.

    Bu arada instagram story sonrası konya’da görüşmek için abartısız 100+ kişi yazdı ben bu kadar konya’dan aktif üye olduğunu bilmiyordum 😁
  • 30-09-2020, 19:44:43
    #12
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufuk teşekkür ediyorum 😁 Değerli arkadaşlar Konya’da çok uzun kalamıyorum fakat sözüm olsun covid sorunu bittiği zaman Konya’da buluşma düzenlemek için tekrar gelicem, o zaman bol bol muhabbet edebiliriz.
    EyvAllah abi iyi tatiller
  • 30-09-2020, 20:35:21
    #13
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufuk teşekkür ediyorum 😁 Değerli arkadaşlar Konya’da çok uzun kalamıyorum fakat sözüm olsun covid sorunu bittiği zaman Konya’da buluşma düzenlemek için tekrar gelicem, o zaman bol bol muhabbet edebiliriz.

    Bu arada instagram story sonrası konya’da görüşmek için abartısız 100+ kişi yazdı ben bu kadar konya’dan aktif üye olduğunu bilmiyordum 😁
    akşam beyşehirde görüşsek iyiydi hocam
    Fakat yanınızdaki korumadanda korkmuyor değilim
  • 13-07-2021, 14:01:25
    #14
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufuk teşekkür ediyorum 😁 Değerli arkadaşlar Konya’da çok uzun kalamıyorum fakat sözüm olsun covid sorunu bittiği zaman Konya’da buluşma düzenlemek için tekrar gelicem, o zaman bol bol muhabbet edebiliriz.

    Bu arada instagram story sonrası konya’da görüşmek için abartısız 100+ kişi yazdı ben bu kadar konya’dan aktif üye olduğunu bilmiyordum 😁
    Abi konuyu hortlatmak istedim ne zaman geliyorsunuz
  • 13-07-2021, 17:11:18
    #15
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufuk teşekkür ediyorum 😁 Değerli arkadaşlar Konya’da çok uzun kalamıyorum fakat sözüm olsun covid sorunu bittiği zaman Konya’da buluşma düzenlemek için tekrar gelicem, o zaman bol bol muhabbet edebiliriz.

    Bu arada instagram story sonrası konya’da görüşmek için abartısız 100+ kişi yazdı ben bu kadar konya’dan aktif üye olduğunu bilmiyordum 😁
    R10 Blog ve GET unuttuk değiliz bekliyoruzzz
  • 16-11-2021, 15:09:46
    #16
    @Coşkun Çetin;abi geldin mi Konya'ya?