Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ufuk teşekkür ediyorum 😁 Değerli arkadaşlar Konya’da çok uzun kalamıyorum fakat sözüm olsun covid sorunu bittiği zaman Konya’da buluşma düzenlemek için tekrar gelicem, o zaman bol bol muhabbet edebiliriz.

Bu arada instagram story sonrası konya’da görüşmek için abartısız 100+ kişi yazdı ben bu kadar konya’dan aktif üye olduğunu bilmiyordum 😁
R10 Blog ve GET unuttuk değiliz bekliyoruzzz